OWU-7001
Ogólne Warunki Umowy Udostępnienia Bazy Danych (OWU)
Nr 7001 z dnia 1.05.2024r.
I. Niniejsze OWU stanowi zbiór zasad i postanowień, które mają zastosowanie do Umów zawieranych przez Udostępniającego z Korzystającym, stanowiąc integralną część Umowy.
II. OWU ma zastosowanie do wszystkich Umów zawieranych przez Udostępniającego, bez jakichkolwiek ograniczeń terytorialnych, w stosunkach B2B.
III. Niniejsze OWU wiąże Korzystającego, o ile zostało mu doręczone na piśmie, lub udostępnione w formie elektronicznej najpóźniej z chwilą zawarcia Umowy. Jeżeli Udostępniający oraz Korzystający pozostają w stałych stosunkach gospodarczych, OWU wiąże Korzystającego bez konieczności jego każdorazowego doręczenia lub udostępnienia, o ile zostało prawidłowo doręczone lub udostępnione przed zawarciem pierwszej Umowy.
IV. Wiążąca dla danej Umowy zawartej z Korzystającym jest tylko wersja OWU dostarczona lub udostępniona Korzystającemu wraz z Formularzem Umowy, oznaczona odpowiednim numerem.
V. W razie sprzeczności postanowień Formularza Umownego z postanowieniami OWU, decydujące znaczenie ma treść Formularza Umownego.
Słownik pojęć:
Udostępniający – Social Dreams spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Szpakowa 10/143, 30-691 Kraków, NIP: 9372736564, REGON: 389419750, KRS: 0000910947;
Korzystający lub Kontrahent – osoba prawna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą oraz inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zawierająca z Udostępniającym Umowę o Udostępnienie Bazy Danych;
Strony – Korzystający oraz Udostępniający;
Umowa – Umowa Udostępnienia Bazy Danych zawierana z Korzystającym, o treści wskazanej
w Formularzu Umowy oraz stanowiącym jego integralną część OWU;
Formularz Umowy – dokument zawierający zindywidualizowane postanowienia Stron Umowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego OWU.
Potencjalny Klient – osoba prawna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą oraz inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zainteresowana usługami lub produktami Korzystającego;
Baza Danych – zbiór leadów marketingowych w liczbie określonej w Formularzu Umowy, przekazywanych Korzystającemu przez Udostępniającego.
Lead – pozyskane w toku działań marketingowych Udostępniającego, dane Potencjalnego Klienta Korzystającego o cechach wskazanych w Formularzu Umowy.
RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy Administratora 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1)
Administrator Danych Osobowych (ADO) – Udostępniający i Korzystający działający jako podmioty samodzielnie ustalające cele i sposoby przetwarzania danych osobowych udostępnionych w ramach wykonania Umowy.
Dane Osobowe – wszelkie informacje udostępnione Korzystającemu w toku realizacji Umowy, dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania, żyjącej osoby fizycznej.
I. PRZEDMIOT UMOWY:
1. Na mocy zawartej Umowy, Udostępniający zobowiązuje się udostępnić Korzystającemu Bazę Danych zawierającą Leady marketingowe Potencjalnych Klientów Kontrahenta, o cechach i w liczbie określonej przez Korzystającego w Formularzu Umowy; Kontrahent natomiast zobowiązuje się do zapłaty z tego tytułu umówionego wynagrodzenia, należnego Udostępniającemu.
2. Udostępnienie Bazy Danych, o którym mowa w ust. 1 następuje na czas określony wynoszący 90 dni, jedynie w celu nawiązania kontaktu marketingowego z Potencjalnym Klientem przez Kontrahenta, oraz przedstawienia mu oferty handlowej, na produkty i usługi przez Niego świadczone.
3. Baza Danych zostanie udostępniona Korzystającemu za pośrednictwem Arkuszy Google.
II PRAWA I OBOWIĄZKI UDOSTĘPNIAJĄCEGO:
III. PRAWA I OBOWIĄZKI KORZYSTAJĄCEGO:
IV. OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY, WYPOWIEDZENIE, ODSTĄPIENIE
V. WYNAGRODZENIE
a) Lead-y z którymi jest brak kontaktu, czyli Lead-y, które nie odpowiadają na podejmowane przez Korzystającego próby kontaktu, w okresie od 5 (pięciu) dni. Korzystający zobowiązuje się wykonać w wyżej wskazanym okresie, co najmniej 5 (pięć) prób kontaktu z Leadem. Udostępniający zastrzega sobie prawo weryfikacji wadliwości Lead-a. W przypadku gdy Udostępniający podejmie skuteczną próbę kontaktu ze zgłoszonym w ramach niniejszej litery Leadem, zostanie on bezwzględnie uznany za prawidłowy, a co za tym idzie, nie będzie podlegał dalszym reklamacjom;
b) Lead-y zawierające błędne dane kontaktowe, czyli Lead-y zawierające fałszywe dane dotyczące tożsamości Potencjalnego Klienta oraz Lead-y zawierające niepoprawny numer telefonu, skutkujący brakiem sygnału połączenia, lub komunikatem „nie ma takiego numeru”;
c) Lead-y, które są spoza ustalonego regionu. Obszar regionu jest mierzony promieniem w linii prostej na mapie z marginesem błędu do 5 km;
d) Lead-y, których dane nie zgadzają się z ustaloną weryfikacją. Udostępniający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wadliwości Lead-a na podstawie nagrań rozmów. Jeżeli w trakcie weryfikacji telefonicznej, Lead podał wszystkie informacje oraz przeszedł poprawnie weryfikacje, to Lead zostanie uznany za prawidłowy, a co za tym idzie, nie będzie podlegał dalszym reklamacjom.
VI. GWARANCJA
VII. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KORZYSTAJĄCEGO
1. Realizując obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Udostępniający informuje, że:
a) Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kontrahenta w toku procesu negocjacji oraz zawarcia Umowy, jest Social Dreams spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Szpakowa 10/143, 30-691 Kraków, NIP: 9372736564, REGON: 389419750.
b) Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem poczty tradycyjnej jak i elektronicznej na adres: rodo@socialdreams.pl.
c) Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu zawarcia, oraz wykonania umowy
i informowaniu o aktualnym statusie jej realizacji.
d) Dane osobowe mogą być udostępniane odpowiednim odbiorcom, w szczególności podmiotom zewnętrznym zajmującym się obsługą księgową, prawną Administratora albo instytucjom uprawnionym do kontroli jego działalności lub instytucjom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
e) Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu – przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji, ustalony na podstawie powszechnie obowiązującego prawa.
f) Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy i do organizacji międzynarodowych, oraz nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
g) Administrator zapewnia, że wszystkim osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO, w tym przede wszystkim: prawo dostępu do danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia, oraz inne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Korzystania z wyżej wskazanych uprawnień, nie może jednak naruszać praw osób trzecich.
h) Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
i) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże skutkiem ich niepodania, może być brak możliwości zawarcia lub wykonania Umowy.
j) Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Stawające Strony, w toku realizacji postanowień niniejszej Umowy, występują w charakterze Administratora Danych Osobowych (ADO).
2. Korzystający zobowiązany jest spełnić obowiązek informacyjny względem Potencjalnego Klienta (Leada), zgodnie z dyspozycją art. 14 w zw. z art. 13 RODO.
5. Kontrahent zobowiązuje się przetwarzać dane osobowe, zgodnie z Umową, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym przede wszystkim RODO, ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne, oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
6. Udostępniający oświadcza, iż zawarte w Bazie Danych informacje będące danymi osobowymi, zostały uzyskany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym Potencjalny Klient wyraził zgodę w rozumieniu przepisu art. 6 ust. 1 lit.a RODO, na udostępnienie jego danych osobowych podmiotom trzecim; na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną jak również kontakt marketingowy za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość.
5. Kontrahent zapewnia, iż zastosował wszelkie niezbędne środki bezpieczeństwa w myśl przepisów RODO, zwłaszcza w zakresie: zabezpieczenia powierzonych mu danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, zmianą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą.
6. Korzystający oświadcza, iż wszystkie osoby za pomocą których będzie przetwarzał dane osobowe zawarte w Bazie Danych, zostały przez niego upoważnione oraz zobowiązane do zachowania poufności pozyskanych w drodze realizacji niniejszej Umowy informacji.
IX. SIŁA WYŻSZA
1. Strony nie ponoszą odpowiedzialności w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, jeśli takie ich niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie jest konsekwencją działania siły wyższej.
2. Strony uzgadniają, że siła wyższa oznaczać będzie każdą okoliczność, która nie mogła zostać przewidziana w momencie zawarcia niniejszej Umowy i która jest niezależna od woli którejś ze Stron
i obiektywnie uniemożliwia Stronom wypełnienie wszystkich lub któregokolwiek z ich zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy. Siła wyższa oznaczać będzie w szczególności: trzęsienie ziemi, powódź, pożary lub inne klęski żywiołowe, działania wojenne lub wojskowe, ataki terrorystyczne, blokady, epidemie i inne podobne zdarzenia naturalne.
3. Strona, która nie jest w stanie wypełnić zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy z powodu zaistnienia okoliczności siły wyższej, zobowiązana jest w ciągu 14 (czternastu) dni pisemnie powiadomić drugą Stronę o zaistnieniu takich okoliczności. Brak takiego powiadomienia lub opóźnienie w jego przekazaniu pociąga za sobą utratę prawa powoływania się na działanie okoliczności siły wyższej.
4. W trakcie dokumentowanej okoliczności działania siły wyższej, ostateczne terminy wypełnienia zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy zostaną odroczone na czas trwania takich okoliczności. Jednak w przypadku trwania siły wyższej przez okres dłuższy niż 60 dni, każda ze Stron ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym. Nieprzekazanie odpowiedniego powiadomienia pozbawia Stronę prawa do powoływania się na działanie siły wyższej
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Nieważność niektórych postanowień Umowy nie powoduje jej nieważności w całości. W takiej sytuacji Strony wykonując prawa i obowiązki winny działać tak, aby w maksymalnym dopuszczonym przez prawo stopniu zrealizować cel nieważnego postanowienia. Jednocześnie Strony podejmą w dobrej wierze negocjacje celem zmiany wadliwego postanowienia.
2. Odpowiedzialność Udostępniającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, Strony ograniczają do równowartości otrzymanego od Korzystającemu wynagrodzenia.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym aktem, mają zastosowanie postanowienia Kodeksu Cywilnego.
4. Wszelkie spory wynikłe na tle wykonania postanowień Umowy Strony deklarują rozwiązywać w drodze polubownych negocjacji; z ostrożności ustalają za organ rozstrzygający sąd powszechny, miejscowo właściwy dla Udostępniającego.
5. Strony zobowiązują się do niezwłocznego powiadamiania siebie o zmianach swoich adresów siedzib
i adresów korespondencyjnych, numerów telefonów i faksów, adresów poczty elektronicznej, a także
o zmianach ich danych bankowych. Strona, która nie powiadomiła drugiej Strony o takiej zmianie informacji, ponosi ryzyko niekorzystnych konsekwencji tym spowodowanych.
6. OWU w obecnym brzmieniu, stosuje się do Umów zawieranych od dnia 1.05.2024 roku.
Nie masz CV pod ręką? Zapisz link obecnej strony i wyślij swoje zgłoszenie później. Praca jak i rekrutacja jest w trybie zdalnym.
Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.
UWAGA. Jako doświadczenie w sprzedaży rozumiemy tylko i wyłącznie pracę w sprzedaży typu Call Center/B2B/D2D nastawione na sprzedaż usług/produktów, a nie szeroko rozumianą obsługę klientów czy sklepy stacjonarne.
Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.
Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Aby otrzymać bezpłatną wycenę, prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub kontakt telefoniczny.