Case Study
ROAS = Zwrot wydatków za reklamę
Facebook, Instagram, Google
Branża: Sklep internetowy - meble tapicerowane
Przedstawione wyniki są z okresu 3 miesięcy. Jednym z najważniejszych czynników, jakie wpłynęły na sukces kampanii było utworzenie grup podobnych odbiorców i wykorzystanie zebranych danych. Stworzone nowe materiały reklamowe w formie karuzeli z wybranych produktów, zmniejszyły koszta kliknięć linku i koszta konwersji.
489%
ROAS
185 421 zł
Wydatki
907 231 zł
Wygenerowana sprzedaż
846
Liczba zakupów
1019%
ROAS
393 064 zł
Wydatki
4 004 056 zł
Wygenerowana sprzedaż
3741
Liczba zakupów
Facebook, Instagram
Branża: Sklep internetowy - kredki
Przedstawione wyniki są z okresu 2 miesięcy. Najważniejszym elementem kampanii było stworzenie nowej strony produktowej, która była landing pagem. Poprawiliśmy szatę graficzną, zmieniliśmy strategie sprzedaży oraz poprawiliśmy czas ładowania strony. W materiałach reklamowych wykorzystaliśmy dłuższą formę tekstu reklamowego, dostosowanego do użytkowników, którzy pierwszy raz widzieli produkt.
390%
ROAS
9275 zł
Wydatki
36 198 zł
Wygenerowana sprzedaż
156
Liczba zakupów
Facebook, Instagram
Branża: Sklep internetowy - odzież
Przedstawione wyniki są z okresu 1 miesiąca. W kampanii sprzedażowej skorzystaliśmy dynamiczne materiały reklamowe, czyli sprzedaż z katalogu Facebooka. Wysokie ROAS osiągnęliśmy dzięki ofertą łączonym oraz dosprzedażą. W ten sposób podnieśliśmy wartość pojedynczego zakupu.
601%
ROAS
1098 zł
Wydatki
6599 zł
Wygenerowana sprzedaż
32
Liczba zakupów
Facebook, Instagram, Google
Branża: Sklep internetowy - krzesła biurowe
Przedstawione wyniki są z okresu 12 miesięcy. Tak wysokie ROAS osiągnęliśmy dzięki budowaniu świadomości marki, oraz techniką remarketingowym. Dużym sukcesem było dostosowanie oferty oraz strony produktowej do wymogów potencjalnego klienta. Skalowanie kampanii udało się osiągnąć dzięki budowaniu grup podobnych odbiorców.
2204%
ROAS
615 733 zł
Wydatki
13 568 214 zł
Wygenerowana sprzedaż
19 353
Liczba zakupów
1579%
ROAS
306 714 zł
Wydatki
4 843 592 zł
Wygenerowana sprzedaż
6535
Liczba zakupów
Branża: Sklep internetowy - materace
Przedstawione wyniki są z okresu 5 miesięcy. Najważniejszym elementem było stworzenie nowej strategii marketingowej. Zaplanowaliśmy inny kąt marketingowy oraz stworzyliśmy nową personę marki. Z materiałów graficznych najlepiej sprawdziły się pojedyncze grafiki oraz karuzele reklamowe. Stronę produktową rozbudowaliśmy do formy strony typu One Page dla poszczególnych produktów.
985%
ROAS
17 704 zł
Wydatki
174 314 zł
Wygenerowana sprzedaż
154
Liczba zakupów
Facebook, Instagram
Branża: Sklep internetowy - biżuteria
Przedstawione wyniki są z okresu 7 miesięcy. Zoptymalizowanie kampanii remarketingowych pozwoliło osiągnąć wyższe ROAS. W trakcie współpracy przeprowadzaliśmy wiele testów odnośnie strony internetowej, docelowy wybór pozwolił zwiększyć sprzedaż. Forma przedstawienia produkty oraz jego opis stanowiły kluczowy element w rozwoju kampanii.
570%
ROAS
23 556 zł
Wydatki
134 319 zł
Wygenerowana sprzedaż
124
Liczba zakupów
Facebook, Instagram, Google
Branża: Sklep internetowy - meble
Przedstawione wyniki są z okresu 15 miesięcy. W pierwszej kolejności, przebudowaliśmy cały sklep i zoptymalizowaliśmy go pod kątem sprzedaży. Oferty łączone, oraz ponowne dotarcie do obecnych klientów z innymi produktami, pozwoliło na zwiększenie wartości zakupów. Stałe testowanie nowych materiałów reklamowych, oraz tworzenie nowych grup odbiorców pozwoliło skalować kampanie w Polsce, Anglii, oraz Niemczech.
803%
ROAS
1 898 878 zł
Wydatki
15 252 596 zł
Wygenerowana sprzedaż
8634
Liczba zakupów
553%
ROAS
499 808 zł
Wydatki
2 765 995 zł
Wygenerowana sprzedaż
1750
Liczba zakupów
Facebook, Google
Branża: Ubezpieczenia
Przedstawione wyniki są z okresu 4 miesięcy. Celem kampanii było pozyskać kontakty zainteresowane polisami, hipotekami, kredytami, ubezpieczeniami emerytalnymi oraz zdrowotnymi. Najważniejszym elementem było stworzenie nowej strategii marketingowej, oraz przygotowaniu różnych wariantów materiałów reklamowych. Optymalizacja haseł kluczowych pozwoliła osiągnąć dużą ilośc konwersji na Google, jej wysoki koszt w porównaniu do Facebooka wynikał z wyższej jakości kontaktów. Uzyskaliśmy ponad 30% konwersji.
4452 €
Wydatki
4,09 €
za kontakt
1089
Pozyskanych kontaktów
12 197 €
Wydatki
46,74 €
za kontakt
261
Pozyskanych kontaktów
Branża: Wycieczki turystyczne
Przedstawione wyniki są z okresu 2 miesięcy. Celem było pozyskanie kontaktów do osób zainteresowanych wycieczkami do Tanzanii. Wykorzystaliśmy wewnętrzny formularz Facebooka, aby ułatwić kontakt osobą zainteresowanym. Efekty zdobyliśmy poprzez rozbudowany tekst reklamowy, oraz prostą i zrozumiałą grafikę dla szerokiego grona odbiorców z różnych krajów.
2333 zł
Wydatki7,73 zł
za kontakt302
Pozyskanych kontaktówFacebook, Google
Branża: Ubezpieczenia pochówkowe
Przedstawione wyniki są z okresu 3 miesięcy. W kampanii zauważyliśmy duży potencjał poprzez wyszukiwanie haseł kluczowych w Google. Kampania zawierała duże ilości treści na stronie internetowej oraz w materiałach reklamowych, które miały na celu wydekukować klientów na temat usługi i jej korzyści.
1368 €
Wydatki
4,06 €
za kontakt
337
Pozyskanych kontaktów
4277 €
Wydatki
9,26 €
za kontakt
462
Pozyskanych kontaktów
Branża: Szkolenia i konsultacje online
Przedstawione wyniki są z okresu 1 tygodnia. Kampania miała na celu zebranie dużej ilości kontaktów do bazy mailowej i newslettera, w krótkim okresie czasu. Dalszy przebieg kampanii polegał na budowaniu marki poprzez e-mail marketing, a następnie sprzedaż szkoleń i konsultacji online.
158 zł
Wydatki
1,72 zł
za kontakt
92
Pozyskanych kontaktów
Branża: Kredyty
Przedstawione wyniki są z okresu 6 miesięcy. W pierwszej kolejności zoptymalizowaliśmy stronę internetową pod kątem sprzedażowym oraz czasu ładowania. Odpowiednio dobrane grupy odbiorców, oraz przygotowanie wielu wariantów materiałów reklamowych pozwoliło pozyskać ponad 300 kontaktów, z czego konwersja była na poziomie ponad 20%.
4866 €
Wydatki
15,90 €
za kontakt
306
Pozyskanych kontaktów
Branża: Szkolenia online
Przedstawione wyniki są z okresu 3 tygodni. Celem kampanii było zarejestrowanie się na darmowy okres szkolenia, dzięki czemu mogliśmy zbudować świadomość marki. Niski koszt rejestracji osiągnęliśmy dzięki optymalizacji Landing Page pod kątem czasu ładowania oraz user experience.
390 zł
Wydatki
2,42 zł
za kontakt
161
Pozyskanych kontaktów
Branża: Ubezpieczenia samochodu
Przedstawione wyniki są z okresu 1 miesięca. Dostosowaliśmy materiał reklamowy, formularz oraz treść reklamową do przygotowanej persony klienta. Stworzony profil pozwolił na dotarcie do osób zainteresowanych, co skutkowało w ponad 30% konwersji kontaktów.
482 €
Wydatki
2,67 €
za kontakt
181
Pozyskanych kontaktów