Case Study

Sprzedaż produktów Pozyskiwanie kontaktów
Facebook, Instagram, Google

Branża: Sklep internetowy - meble tapicerowane

Przedstawione wyniki są z okresu 3 miesięcy. Jednym z najważniejszych czynników, jakie wpłynęły na sukces kampanii było utworzenie grup podobnych odbiorców i wykorzystanie zebranych danych. Stworzone nowe materiały reklamowe w formie karuzeli z wybranych produktów, zmniejszyły koszta kliknięć linku i koszta konwersji. 

Facebook + Instagram

489%

ROAS

185 421 zł

Wydatki

907 231 zł

Wygenerowana sprzedaż

846

Liczba zakupów

Google

1019%

ROAS

393 064 zł

Wydatki

4 004 056 zł

Wygenerowana sprzedaż

3741

Liczba zakupów

Facebook, Instagram

Branża: Sklep internetowy - kredki

Przedstawione wyniki są z okresu 2 miesięcy. Najważniejszym elementem kampanii było stworzenie nowej strony produktowej, która była landing pagem. Poprawiliśmy szatę graficzną, zmieniliśmy strategie sprzedaży oraz poprawiliśmy czas ładowania strony. W materiałach reklamowych wykorzystaliśmy dłuższą formę tekstu reklamowego, dostosowanego do użytkowników, którzy pierwszy raz widzieli produkt. 

Facebook + Instagram

390%

ROAS

9275 zł

Wydatki

36 198 zł

Wygenerowana sprzedaż

156

Liczba zakupów

Facebook, Instagram

Branża: Sklep internetowy - odzież

Przedstawione wyniki są z okresu 1 miesiąca. W kampanii sprzedażowej skorzystaliśmy dynamiczne materiały reklamowe, czyli sprzedaż z katalogu Facebooka. Wysokie ROAS osiągnęliśmy dzięki ofertą łączonym oraz dosprzedażą. W ten sposób podnieśliśmy wartość pojedynczego zakupu.

Facebook + Instagram

601%

ROAS

1098 zł

Wydatki

6599 zł

Wygenerowana sprzedaż

32

Liczba zakupów

Facebook, Instagram, Google

Branża: Sklep internetowy - krzesła biurowe

Przedstawione wyniki są z okresu 12 miesięcy. Tak wysokie ROAS osiągnęliśmy dzięki budowaniu świadomości marki, oraz techniką remarketingowym. Dużym sukcesem było dostosowanie oferty oraz strony produktowej do wymogów potencjalnego klienta. Skalowanie kampanii udało się osiągnąć dzięki budowaniu grup podobnych odbiorców. 

Facebook + Instagram

2204%

ROAS

615 733 zł

Wydatki

13 568 214 zł

Wygenerowana sprzedaż

19 353

Liczba zakupów

Google

1579%

ROAS

306 714 zł

Wydatki

4 843 592 zł

Wygenerowana sprzedaż

6535

Liczba zakupów

Facebook

Branża: Sklep internetowy - materace

Przedstawione wyniki są z okresu 5 miesięcy. Najważniejszym elementem było stworzenie nowej strategii marketingowej. Zaplanowaliśmy inny kąt marketingowy oraz stworzyliśmy nową personę marki. Z materiałów graficznych najlepiej sprawdziły się pojedyncze grafiki oraz karuzele reklamowe. Stronę produktową rozbudowaliśmy do formy strony typu One Page dla poszczególnych produktów.

Facebook

985%

ROAS

17 704 zł

Wydatki

174 314 zł

Wygenerowana sprzedaż

154

Liczba zakupów

Facebook, Instagram

Branża: Sklep internetowy - biżuteria

Przedstawione wyniki są z okresu 7 miesięcy. Zoptymalizowanie kampanii remarketingowych pozwoliło osiągnąć wyższe ROAS. W trakcie współpracy przeprowadzaliśmy wiele testów odnośnie strony internetowej, docelowy wybór pozwolił zwiększyć sprzedaż. Forma przedstawienia produkty oraz jego opis stanowiły kluczowy element w rozwoju kampanii. 

Facebook + Instagram

570%

ROAS

23 556 zł

Wydatki

134 319 zł

Wygenerowana sprzedaż

124

Liczba zakupów

Facebook, Instagram, Google

Branża: Sklep internetowy - meble

Przedstawione wyniki są z okresu 15 miesięcy. W pierwszej kolejności, przebudowaliśmy cały sklep i zoptymalizowaliśmy go pod kątem sprzedaży. Oferty łączone, oraz ponowne dotarcie do obecnych klientów z innymi produktami, pozwoliło na zwiększenie wartości zakupów. Stałe testowanie nowych materiałów reklamowych, oraz tworzenie nowych grup odbiorców pozwoliło skalować kampanie w Polsce, Anglii, oraz Niemczech.

Facebook + Instagram

803%

ROAS

1 898 878 zł

Wydatki

15 252 596 zł

Wygenerowana sprzedaż

8634

Liczba zakupów

Google

553%

ROAS

499 808 zł

Wydatki

2 765 995 zł

Wygenerowana sprzedaż

1750

Liczba zakupów

Facebook, Google

Branża: Ubezpieczenia

 Przedstawione wyniki są z okresu 4 miesięcy. Celem kampanii było pozyskać kontakty zainteresowane polisami, hipotekami, kredytami, ubezpieczeniami emerytalnymi oraz zdrowotnymi. Najważniejszym elementem było stworzenie nowej strategii marketingowej, oraz przygotowaniu różnych wariantów materiałów reklamowych. Optymalizacja haseł kluczowych pozwoliła osiągnąć dużą ilośc konwersji na Google, jej wysoki koszt w porównaniu do Facebooka wynikał z wyższej jakości kontaktów. Uzyskaliśmy ponad 30% konwersji.

Facebook

4452 €

Wydatki

4,09 €

za kontakt

1089

Pozyskanych kontaktów

Google

12 197 €

Wydatki

46,74 €

za kontakt

261

Pozyskanych kontaktów

Facebook

Branża: Wycieczki turystyczne

Przedstawione wyniki są z okresu 2 miesięcy. Celem było pozyskanie kontaktów do osób zainteresowanych wycieczkami do Tanzanii. Wykorzystaliśmy wewnętrzny formularz Facebooka, aby ułatwić kontakt osobą zainteresowanym. Efekty zdobyliśmy poprzez rozbudowany tekst reklamowy, oraz prostą i zrozumiałą grafikę dla szerokiego grona odbiorców z różnych krajów.

Facebook

390 zł

Wydatki

2,42 zł

za kontakt

161

Pozyskanych kontaktów

Facebook, Google

Branża: Ubezpieczenia pochówkowe

Przedstawione wyniki są z okresu 3 miesięcy. W kampanii zauważyliśmy duży potencjał poprzez wyszukiwanie haseł kluczowych w Google. Kampania zawierała duże ilości treści na stronie internetowej oraz w materiałach reklamowych, które miały na celu wydekukować klientów na temat usługi i jej korzyści.

Facebook

1368 €

Wydatki

4,06 €

za kontakt

337

Pozyskanych kontaktów

Google

4277 €

Wydatki

9,26 €

za kontakt

462

Pozyskanych kontaktów

Facebook

Branża: Szkolenia i konsultacje online

Przedstawione wyniki są z okresu 1 tygodnia. Kampania miała na celu zebranie dużej ilości kontaktów do bazy mailowej i newslettera, w krótkim okresie czasu. Dalszy przebieg kampanii polegał na budowaniu marki poprzez e-mail marketing, a następnie sprzedaż szkoleń i konsultacji online.

Facebook

158 zł

Wydatki

1,72 zł

za kontakt

92

Pozyskanych kontaktów

Facebook

Branża: Kredyty

Przedstawione wyniki są z okresu 6 miesięcy. W pierwszej kolejności zoptymalizowaliśmy stronę internetową pod kątem sprzedażowym oraz czasu ładowania. Odpowiednio dobrane grupy odbiorców, oraz przygotowanie wielu wariantów materiałów reklamowych pozwoliło pozyskać ponad 300 kontaktów, z czego konwersja była na poziomie ponad 20%.

Facebook

4866 €

Wydatki

15,90 €

za kontakt

306

Pozyskanych kontaktów

Facebook

Branża: Szkolenia online

Przedstawione wyniki są z okresu 3 tygodni. Celem kampanii było zarejestrowanie się na darmowy okres szkolenia, dzięki czemu mogliśmy zbudować świadomość marki. Niski koszt rejestracji osiągnęliśmy dzięki optymalizacji Landing Page pod kątem czasu ładowania oraz user experience.

Facebook

390 zł

Wydatki

2,42 zł

za kontakt

161

Pozyskanych kontaktów

Facebook

Branża: Ubezpieczenia samochodu

Przedstawione wyniki są z okresu 1 miesięca. Dostosowaliśmy materiał reklamowy, formularz oraz treść reklamową do przygotowanej persony klienta. Stworzony profil pozwolił na dotarcie do osób zainteresowanych, co skutkowało w ponad 30% konwersji kontaktów.

Facebook

482 €

Wydatki

2,67 €

za kontakt

181

Pozyskanych kontaktów

BEZPŁATNA WYCENA

Aby otrzymać bezpłatną wycenę, prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub kontakt telefoniczny.