Efekty współpracy – pełna obsługa marketingowa dla branży ubezpieczeniowej
Case Studies
Branża
Nazwa branży
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Referencje otrzymane od klienta
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo."
John Doe
Designer
Case Studies
Branża
Nazwa branży
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Referencje otrzymane od klienta
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo."
John Doe
Designer
???
Opis Realizacji
- Usługa: Kampanie reklamowe Google Ads
- Branża: Sklep internetowy z meblami
- Cele: Zwiększenie sprzedaży wybranych produktów
- Problemy: Brak wykorzystania potencjału firmy poprzez dodatkowe formy marketingu
- Zastosowane rozwiązania: Przygotowanie oraz realizacja kampanii reklamowych na platformie Google, z uwzględnieniem remarketingu
- Czas realizacji: 2 miesiące
- Efekty: Wzrost sprzedaży produktów o 45%
- Stworzenie strony internetowej od podstaw
- Przygotowanie profilu FB + IG do promowania firmy
- Stworzenie identyfikacji wizualnej marki
w liczbach
Rezultaty
zł
Koszt za przejście na stronę internetową sklepu
Zapisów na newsletter w ramach akcji promocyjnej
%
Wzrost sprzedaży oferowanych produktów
%
Procent osób, które dokupiły więcej produktów z remarketingu
???
Cel współpracy
- Zwiększenie sprzedaży wybranych produktów w sklepie meblowym, uwzględniając także dosprzedaż poszczególnych przedmiotów z oferty dodatkowej
- Brak strategii marketingowej, niska świadomość marki w sieci z uwagi na brak korzystania z internetowych form marketingu w przeszłości
???
Zakres działań
- Krótka rozmowa w formie audytu, umożliwiająca nam lepsze poznanie firmy oraz oczekiwań naszego klienta
- Określenie obecnej sytuacji firmy pod kątem prowadzonego marketingu oraz wizerunku w sieci
- Przygotowanie strategii marketingowej, uwzględniającej wcześniej ustalone cele, które będziemy realizować
- Rozwiązanie problemów, które niekorzystnie wpływają na wizerunek i reklamę firmy
- Zastosowanie konkretnych rozwiązań, które wymiernie przekładają się na uzyskanie zamierzonych efektów
- Aktywna analiza i optymalizacja prowadzonych prac, aby uzyskiwać jak najlepsze możliwe efekty na każdej płaszczyźnie
- Podsumowanie współpracy i pełen raport wykonanych działań
???
Zastosowane rozwiązania
- Poprawa wizerunku sklepu i zbudowanie wartości oferowanych produktów w oczach klientów, poprzez poprawę opisów produktowych oraz grafik reklamowych. Określenie fraz kluczowych, które mogły być wyszukiwane przez osoby zainteresowane tego typu produktami, a następnie utworzenie rozbudowanej kampanii Google Ads, poprzez promowanie strony na górze wyszukiwań, a także umiejscowienie reklam na wielu stronach gdzie przebywają potencjalni klienci. Cała akcja promocyjna zawierała także zapis na newsletter, dzięki któremu można było dosprzedać dodatkowe produkty z oferty i zwiększyć generowane przez firme przychody.
???
Uzyskane efekty
- Zwiększenie ogólnej sprzedaży o 45%, oraz dosprzedaż produktów dodatkowych na poziomie 23%. Zbudowanie wartościowej bazy mailowej pod przyszłe akcje promocyjne oraz zwiększenie świadomości marki w sieci.
???
Podsumowanie
- Nawet w przypadku drogich produktów, skierowanych do konkretnych odbiorców, możemy znacznie zwiększyć sprzedaż poprzez umiejscowienie reklamy we właściwym miejscu, a także wykorzystując wyszukiwarkę Google, gdzie potencjalni klienci szukają produktów oferowanych przez daną firmę i wystarczy tylko w odpowiedni sposób trafić do nich z ofertą.