BestDeals – Kampanie reklamowe
Branża: Sklep internetowy z kredkami
Kampanie reklamowe Facebook Ads + Google Ads
Celem kampanii było zwiększenie ruchu na sklepie internetowym i znaczny wzrost sprzedaży produktów.
Prowadzenie Social-Media
Jako wsparcie do kampanii reklamowych zajęliśmy się skuteczną promocją profilów firmowych na Facebooku oraz Instagramie, pozyskując nowych obserwujących i publikując treści, które poprawiły wizerunek firmy w sieci oraz zasięgi reklamowe.
Zwrot kosztów reklam (ROAS) na poziomie ponad 500%!
Przy wydanych 45.000 nasz klient sprzedał produkty o wartości ponad 250.000 zł!
Branża: Kredyty Hipoteczne
Rodzaj kampanii:
Kampanie reklamowe Facebook Ads
Cel kampanii:
Pozyskanie nowych klientów w formie osób zainteresowanych uzyskaniem kredytu hipotecznego.
Wynik kampanii:
Koszt za wynik/konwersję – 9,27 zł. Pozyskano ponad 100 potencjalnych klientów w ciągu 30 dni.
kampanie sprzedażowe
Opis Realizacji
- Produkt / Usługa : Sklep internetowy z kredkami
- Budżet reklamowy od klienta: Początkowo ~5000 zł miesięcznie, obecnie z racji dużych zysków z reklam stale zwiększamy budżet w celu generowania jeszcze większej ilości sprzedaży
- Cel współpracy: Wypromowanie sklepu, wygenerowanie ruchu i zapewnienie wzrostu sprzedaży oferowanych produktów
- Zakres naszych działań: Kampanie reklamowe Google Ads & Facebook Ads. Działania wizerunkowe w social-mediach (Facebook+Instagram).
- Usługi dodatkowe: Tworzenie grafik, tekstów reklamowych, opisów produktowych, obsługa techniczna sklepu internetowego.
- Czas realizacji: Stała współpraca. Najlepsze efekty były widoczne już po 2 miesiącach współpracy. Klient jest z nami już prawie rok.
- Wydana kwota na reklamę: 45.000 zł
- Uzyskane efekty: Sprzedaż produktów o łącznej wartości ponad 250.000 zł
w liczbach
Uzyskane efekty:
Środki wydane na reklamę
Wartość sprzedanych produktów
Zwrot kosztów reklamy (ROAS)
jak się zaczęło?
Przebieg współpracy
- Współpraca zaczęła się od stworzenia przez nas sklepu internetowego. Kompleksowo - wraz z wdrożeniem wszystkich produktów, stworzeniem opisów, a także dostoswaniem strony pod najnowsze standardy SEO. Efekt? Strona przyciągnęła tłumy, a jej interfejs i pełne dostosowanie do urządzeń mobilnych umożliwiły dokonywanie zakupów wygodny sposób!
- Kolejnym krokiem było przygotowanie social-mediów, skupiliśmy się na Facebooku oraz Instagramie, gdzie poprzez prowadzenie profili firmowych zbudowaliśmy wizerunek firmy naszego klienta i byliśmy gotowi na ostatni element układanki - kampanie reklamowe.
- Po starannych przygotowaniach mogliśmy uruchomić kampanie reklamowe Google Ads oraz Facebook Ads. Już od pierwszych dni wiedzieliśmy, że niebawem będą one odnosić niewyobrażalne rezultaty - i tak było! Klient opiera na naszych kampaniach sprzedaż swoich produktów aż do dziś!
- Początkowe problemy: Natłok zadań. Nasz klient miał ciekawy produkt, zdał się w 100% na nas. Musieliśmy jednak wszystko stworzyć od podstaw i to w dosyć krótkim czasie, ponieważ można powiedzieć że zaczynaliśmy od 0, a do końca roku musieliśmy wyrobić konkretne normy sprzedażowe narzucone przez klienta przy zawieraniu z nami umowy.
- Zastosowane rozwiązania: Daliśmy z siebie wszystko, szanując postawione przed nami cele oraz oczekiwania. Wiedzieliśmy, że klient jest wart naszej pracy, a nadłożone przez nas godziny zaprocentują w przyszłości lepszymi efektami z naszej współpracy – i tak było!
Co zrobiliśmy, aby zadziałało
Wykonane przez nas działania
- Przeprowadziliśmy krótką rozmowę w formie audytu, umożliwiającą nam lepsze poznanie firmy oraz oczekiwań naszego klienta względem naszych działań. Określiliśmy jako cel znaczny wzrost sprzedaży konkretnych produktów wskazanych przez klienta.
- Dokonaliśmy analizy obecnej strony internetowej (sklepu), a także prowadzonych obecnie lub w przeszłości działań marketingowych przez firmę klienta, w celu wyciągnięcia wniosków i zaproponowania usprawnień lub nowych rozwiązań.
- Przygotowaliśmy strategię marketingową, uwzględniającą wcześniej ustalone cele, które będziemy realizować.
- Wdrożyliśmy najlepsze możliwe rozwiązania, które wymiernie przełożyły się na uzyskanie zamierzonych efektów. Podstawą było przedstawienie oferty w jak najlepszy sposób, docierając do odpowiednich osób, które były zainteresowane ofertą sklepu. Dzięki zbudowanemu przez nas wizerunkowi w social-mediach odzew na reklamy był bardzo pozytywny.
- Działania reklamowe obejmowały stworzenie od podstaw materiałów reklamowych w formie grafik i treści, a następnie określenie najlepszych umiejscowień i grup odbiorców dla planowanych reklam. Ostatnim krokiem było wdrożenie wszystkich założeń, czyli uruchomienie kampanii. Pierwsze sprzedaże zaczęły się pojawiać już tego samego dnia.
- Co kilka dni wprowadzaliśmy optymalizacje i usprawnienia do kampanii, aby uzyskiwać jak najlepsze możliwe efekty z prowadzonych działań
- Z naszym klientem byliśmy w stałym kontakcie - wzystko przebiegło w świetnej atmosferze!
Treści i grafiki wykorzystane w kampanii reklamowej
Materiały reklamowe i posty social-media
- Materiały reklamowe to w skrócie połączenie grafiki, tekstu oraz nagłówka wraz z przyciskiem. Taki Zestaw dociera do konkretnych odbiorców w formie reklamy, zapewniając stały napływ zapytań ofertowych. Więcej grafik oraz tekstów, które stworzyliśmy na potrzeby reklam lub jako posty w social-mediach, możesz zobaczyć klikając poniżej.
uzyskane efekty
Statystyki z kampanii sprzedażowych Facebook Ads
- Dzięki wielu wariantom kampanii reklamowych, które skierowaliśmy do różnych grup odbiorców, przedstawiająć produkty za pomocą różnych materiałów reklamowych, mogliśmy wybierać te, któe odnosiły najlepsze efekty i kontynuować sprzedaż na ich podstawie, wprowadzając ciągłe usprawnienia. To między innymi dzięki temu po kilku miesiącach byliśmy w stanie uzyskiwać efekty na poziomie 5-8 zł za sprzedaż, co możemy zaobserwować powyżej.
uzyskane efekty
Statystyki z kampanii sprzedażowych w Google Ads
- Podobnie jak na Facebooku, w Google również nie szczędziliśmy różnych testów, wariantów i rozszerzeń dla prowadzonych przez nas kampanii. Najlepiej wypadły kampanie produktowe, ale skutecznie wspierane przez system Search, które w połączeniu przyniosły efekty w postaci średnio 17 zł za sprzedaż, podczas gdy niektóre pojedyncze kampanie w najlepszym momencie potrafiły mieć nawet 2-3 zł za jedną sprzedaż!
Prowadzenie social-media
Dodatkowe rezultaty - rozwój firmowych mediów społecznościowych
- Aby zobaczyć profile firmowe prowadzone przez nas dla BestDeals kliknij w ikonę Facebooka lub Instagrama poniżej.
- Dzięki licznym działaniom promującym profile naszego klienta (zarówno organicznym jak i płatnym) mogliśmy zbudować solidne zasięgi reklamowe, które wymiernie przełożyły się na sprzedaż produktów. Jest to idealny przykład na to jak dużą siłę mają odpowiednio rozwijane profile w social-mediach, wystaczy wykorzystać ich potencjał i dotrzeć do dużej ilości nowych osób - efekty i uzyskiwane zasięgi z okresu zaledwie kilku miesięcy widać powyżej.
od kilku złotych za jedną sprzedaż
Podsumowanie wyników
- W ciągu kilku miesięcy kampanie reklamowe pozwalały na sprzedawanie dużej ilości produktów każdego dnia, a zwrot z reklam plasował się na poziomie ok. 500%. Oznacza to, że każde zainwestowane 100 zł w reklamę przynosiło 500 zł. Ciężko o lepszy sposób na znaczne zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym - w tak krótkim czasie, a w dodatku dający świetne perspektywy na kolejne miesiące i lata!
opinia
Ocena współpracy
- Poniżej znajduje się opinia od naszego klienta. Wszystko opinie o naszej firmie dostęne są po wpisaniu Social Dreams w wyszukiwarkę Google. Do tej pory za wykonywane działania otrzymaliśmy ponad 150 opinii, w tym żadnej negatywnej!