Facebook, Instagram, Google

Branża: Sklep internetowy - meble tapicerowane

Przedstawione wyniki są z okresu 3 miesięcy. Jednym z najważniejszych czynników, jakie wpłynęły na sukces kampanii było utworzenie grup podobnych odbiorców i wykorzystanie zebranych danych. Stworzone nowe materiały reklamowe w formie karuzeli z wybranych produktów, zmniejszyły koszta kliknięć linku i koszta konwersji. 

Facebook + Instagram

489%

ROAS

185 421 zł

Wydatki

907 231 zł

Wygenerowana sprzedaż

846

Liczba zakupów

Google

1019%

ROAS

393 064 zł

Wydatki

4 004 056 zł

Wygenerowana sprzedaż

3741

Liczba zakupów

Facebook, Instagram

Branża: Sklep internetowy - kredki

Przedstawione wyniki są z okresu 2 miesięcy. Najważniejszym elementem kampanii było stworzenie nowej strony produktowej, która była landing pagem. Poprawiliśmy szatę graficzną, zmieniliśmy strategie sprzedaży oraz poprawiliśmy czas ładowania strony. W materiałach reklamowych wykorzystaliśmy dłuższą formę tekstu reklamowego, dostosowanego do użytkowników, którzy pierwszy raz widzieli produkt. 

Facebook + Instagram

390%

ROAS

9275 zł

Wydatki

36 198 zł

Wygenerowana sprzedaż

156

Liczba zakupów

Facebook, Instagram

Branża: Sklep internetowy - odzież

Przedstawione wyniki są z okresu 1 miesiąca. W kampanii sprzedażowej skorzystaliśmy dynamiczne materiały reklamowe, czyli sprzedaż z katalogu Facebooka. Wysokie ROAS osiągnęliśmy dzięki ofertą łączonym oraz dosprzedażą. W ten sposób podnieśliśmy wartość pojedynczego zakupu.

Facebook + Instagram

601%

ROAS

1098 zł

Wydatki

6599 zł

Wygenerowana sprzedaż

32

Liczba zakupów

Facebook, Instagram, Google

Branża: Sklep internetowy - krzesła biurowe

Przedstawione wyniki są z okresu 12 miesięcy. Tak wysokie ROAS osiągnęliśmy dzięki budowaniu świadomości marki, oraz techniką remarketingowym. Dużym sukcesem było dostosowanie oferty oraz strony produktowej do wymogów potencjalnego klienta. Skalowanie kampanii udało się osiągnąć dzięki budowaniu grup podobnych odbiorców. 

Facebook + Instagram

2204%

ROAS

615 733 zł

Wydatki

13 568 214 zł

Wygenerowana sprzedaż

19 353

Liczba zakupów

Google

1579%

ROAS

306 714 zł

Wydatki

4 843 592 zł

Wygenerowana sprzedaż

6535

Liczba zakupów

Facebook

Branża: Sklep internetowy - materace

Przedstawione wyniki są z okresu 5 miesięcy. Najważniejszym elementem było stworzenie nowej strategii marketingowej. Zaplanowaliśmy inny kąt marketingowy oraz stworzyliśmy nową personę marki. Z materiałów graficznych najlepiej sprawdziły się pojedyncze grafiki oraz karuzele reklamowe. Stronę produktową rozbudowaliśmy do formy strony typu One Page dla poszczególnych produktów.

Facebook

985%

ROAS

17 704 zł

Wydatki

174 314 zł

Wygenerowana sprzedaż

154

Liczba zakupów

Facebook, Instagram

Branża: Sklep internetowy - biżuteria

Przedstawione wyniki są z okresu 7 miesięcy. Zoptymalizowanie kampanii remarketingowych pozwoliło osiągnąć wyższe ROAS. W trakcie współpracy przeprowadzaliśmy wiele testów odnośnie strony internetowej, docelowy wybór pozwolił zwiększyć sprzedaż. Forma przedstawienia produkty oraz jego opis stanowiły kluczowy element w rozwoju kampanii. 

Facebook + Instagram

570%

ROAS

23 556 zł

Wydatki

134 319 zł

Wygenerowana sprzedaż

124

Liczba zakupów

Facebook, Instagram, Google

Branża: Sklep internetowy - meble

Przedstawione wyniki są z okresu 15 miesięcy. W pierwszej kolejności, przebudowaliśmy cały sklep i zoptymalizowaliśmy go pod kątem sprzedaży. Oferty łączone, oraz ponowne dotarcie do obecnych klientów z innymi produktami, pozwoliło na zwiększenie wartości zakupów. Stałe testowanie nowych materiałów reklamowych, oraz tworzenie nowych grup odbiorców pozwoliło skalować kampanie w Polsce, Anglii, oraz Niemczech.

Facebook + Instagram

803%

ROAS

1 898 878 zł

Wydatki

15 252 596 zł

Wygenerowana sprzedaż

8634

Liczba zakupów

Google

553%

ROAS

499 808 zł

Wydatki

2 765 995 zł

Wygenerowana sprzedaż

1750

Liczba zakupów

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Nie masz CV pod ręką? Zapisz link obecnej strony i wyślij swoje zgłoszenie później. Praca jak i rekrutacja jest w trybie zdalnym. 

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.

Wypełnij formularz rekrutacyjny

UWAGA. Jako doświadczenie w sprzedaży rozumiemy tylko i wyłącznie pracę w sprzedaży typu Call Center/B2B/D2D nastawione na sprzedaż usług/produktów, a nie szeroko rozumianą obsługę klientów czy sklepy stacjonarne.

Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.

Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

BEZPŁATNA WYCENA

Aby otrzymać bezpłatną wycenę, prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub kontakt telefoniczny.