Facebook, Google
Branża: Ubezpieczenia
Przedstawione wyniki są z okresu 4 miesięcy. Celem kampanii było pozyskać kontakty zainteresowane polisami, hipotekami, kredytami, ubezpieczeniami emerytalnymi oraz zdrowotnymi. Najważniejszym elementem było stworzenie nowej strategii marketingowej, oraz przygotowaniu różnych wariantów materiałów reklamowych. Optymalizacja haseł kluczowych pozwoliła osiągnąć dużą ilośc konwersji na Google, jej wysoki koszt w porównaniu do Facebooka wynikał z wyższej jakości kontaktów. Uzyskaliśmy ponad 30% konwersji.
4452 €
Wydatki
4,09 €
za kontakt
1089
Pozyskanych kontaktów
12 197 €
Wydatki
46,74 €
za kontakt
261
Pozyskanych kontaktów
Branża: Wycieczki turystyczne
Przedstawione wyniki są z okresu 2 miesięcy. Celem było pozyskanie kontaktów do osób zainteresowanych wycieczkami do Tanzanii. Wykorzystaliśmy wewnętrzny formularz Facebooka, aby ułatwić kontakt osobą zainteresowanym. Efekty zdobyliśmy poprzez rozbudowany tekst reklamowy, oraz prostą i zrozumiałą grafikę dla szerokiego grona odbiorców z różnych krajów.
2333 zł
Wydatki7,73 zł
za kontakt302
Pozyskanych kontaktówFacebook, Google
Branża: Ubezpieczenia pochówkowe
Przedstawione wyniki są z okresu 3 miesięcy. W kampanii zauważyliśmy duży potencjał poprzez wyszukiwanie haseł kluczowych w Google. Kampania zawierała duże ilości treści na stronie internetowej oraz w materiałach reklamowych, które miały na celu wydekukować klientów na temat usługi i jej korzyści.
1368 €
Wydatki
4,06 €
za kontakt
337
Pozyskanych kontaktów
4277 €
Wydatki
9,26 €
za kontakt
462
Pozyskanych kontaktów
Branża: Szkolenia i konsultacje online
Przedstawione wyniki są z okresu 1 tygodnia. Kampania miała na celu zebranie dużej ilości kontaktów do bazy mailowej i newslettera, w krótkim okresie czasu. Dalszy przebieg kampanii polegał na budowaniu marki poprzez e-mail marketing, a następnie sprzedaż szkoleń i konsultacji online.
158 zł
Wydatki
1,72 zł
za kontakt
92
Pozyskanych kontaktów
Branża: Kredyty
Przedstawione wyniki są z okresu 6 miesięcy. W pierwszej kolejności zoptymalizowaliśmy stronę internetową pod kątem sprzedażowym oraz czasu ładowania. Odpowiednio dobrane grupy odbiorców, oraz przygotowanie wielu wariantów materiałów reklamowych pozwoliło pozyskać ponad 300 kontaktów, z czego konwersja była na poziomie ponad 20%.
4866 €
Wydatki
15,90 €
za kontakt
306
Pozyskanych kontaktów
Branża: Szkolenia online
Przedstawione wyniki są z okresu 3 tygodni. Celem kampanii było zarejestrowanie się na darmowy okres szkolenia, dzięki czemu mogliśmy zbudować świadomość marki. Niski koszt rejestracji osiągnęliśmy dzięki optymalizacji Landing Page pod kątem czasu ładowania oraz user experience.
390 zł
Wydatki
2,42 zł
za kontakt
161
Pozyskanych kontaktów
Branża: Ubezpieczenia samochodu
Przedstawione wyniki są z okresu 1 miesięca. Dostosowaliśmy materiał reklamowy, formularz oraz treść reklamową do przygotowanej persony klienta. Stworzony profil pozwolił na dotarcie do osób zainteresowanych, co skutkowało w ponad 30% konwersji kontaktów.
482 €
Wydatki
2,67 €
za kontakt
181
Pozyskanych kontaktów