Kampanie reklamowe w 2020

Jak działają kampanie reklamowe w firmowych mediach społecznościowych?

  • Jakie możliwości i efekty daje taka forma reklamy? 
  • Dlaczego jest to obecnie najbardziej skuteczna forma marketingu w 2020 roku?
  • Na czym polegają nasze działania?

Napisaliśmy ten artykuł, aby właściciele małych i dużych firm mogli lepiej zrozumieć działanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, oraz dowiedzieć się jak mogą zyskać przewagę nad konkurencją i rozwinąć swoją działalność w sieci.

Narzędzia reklamowe do prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych pozwalają przede wszystkim zdecydować jakie osoby zobaczą Twoją reklamę. Ponadto, dają możliwość zoptymalizowania działań pod konkretnym kątem, np. pozyskiwania nowych klientów, tak aby uzyskać maksimum efektów w danym budżecie, czego nie zapewni radio, telewizja czy inne standardowe formy reklamy.

Główną zaletą tej formy marketingu jest zatem możliwość trafienia do konkretnych osób, na podstawie między innymi ich lokalizacji, wieku, płci, zainteresowań, a nawet statusu społecznego. Przykład ustawiania kryteriów naszych kampanii reklamowych przedstawiamy poniżej, jesteśmy w stanie wycelować działania tak, aby reklama pokazała się tylko osobom które są w gronie potencjalnych klientów dla danej branży.

Twoja reklama może dotrzeć do milionów odbiorców, zyskać tysiące zainteresowanych osób, oraz sprowadzić setki klientów!

Poniżej pokazujemy w skrócie jak wyglądają prowadzone przez nas działania dla klientów którzy decydują się na kampanie reklamowe!

  1. Wybieramy efekt jaki chcemy uzyskać, np. pozyskiwanie nowych kontaktów (klientów)
  1. Ustalamy budżet oraz czas trwania kampanii
  1. Wybieramy najlepsze umiejscowienie dla Twojej reklamy, w zależności od branży i oferty.
  1. Ustalamy do jakiej lokalizacji ma dotrzeć reklama, jeśli prowadzisz usługi lokalne lub chcesz dotrzeć do osób z danego miasta czy województwa.
  1. Określamy grupę docelową, czyli kto znajduje się w gronie potencjalnych klientów dla Twojej firmy, biorąc pod uwagę płeć, wiek i zainteresowania osób którym będzie wyświetlana reklama. 

Przykład na podstawie salonu urody:

  1. Dodajemy grafikę / post reklamowy oraz treści, które mają docierać do określonych wcześniej osób. Oferujemy pełną pomoc w przygotowaniu materiałów reklamowych.

Poniżej proces tworzenia wizerunku przyszłej kampanii reklamowej:

  1. Oceniamy i analizujemy prognozowane wyniki jakie może osiągnąć dana kampania, konsultując wszystko z klientem aby przedstawić efekty jakich może się spodziewać.
  1. Na wszystkie wykonywane przez nas kampanie reklamowe posiadamy statystyki, które wymiernie pokazują prowadzone przez nas działania, efekty jakie uzyskujemy oraz koszty poszczególnych form reklamy. Pozwala to na kontrolę prowadzonych działań oraz ich analizę, a także dążenie do coraz lepszych wyników.
  2. Jak widać poniżej, jesteśmy w stanie generować bardzo duży ruch na stronę internetową, pozyskiwać polubienia na firmowe media społecznościowe, zwiększać sprzedaże w sklepach internetowych a także po prostu pozyskiwać nowych, zainteresowanych daną branżą klientów!
  1. Tworzymy ruch i zwiększymy zasięgi Twoich mediów społecznościowych aby docierać do jeszcze większej ilości osób!
  2. Optymalizujemy kampanie tak, aby osiągać dokładnie takie efekty jakich potrzebujesz!
    • Pozyskiwanie nowych klientów,
    • kierowanie ruchu na stronę internetową,
    • wyświetlenia materiałów reklamowych (filmy, grafiki, banery)
    • zakupy produktów online (dodania do koszyka, płatności, wysyłka)
    • polubienia Fanpage na FB, nowi obserwujący profilu na Instagramie
    • zapraszanie zainteresowanych osób do organizowanych wydarzeń
    • Efektywny remarketing i zbieranie danych kontaktowych od potencjalnych klientów
    • i wiele więcej!

Chcesz zrealizować skuteczną kampanie reklamową dla swojej firmy w sieci z naszą pomocą?

Skontaktuj się z nami, a zupełnie za darmo pomożemy Ci obrać właściwy kierunek i zaproponujemy konkretne rozwiązania dla Twojej firmy! TUTAJ

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Nie masz CV pod ręką? Zapisz link obecnej strony i wyślij swoje zgłoszenie później. Praca jak i rekrutacja jest w trybie zdalnym. 

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.

Wypełnij formularz rekrutacyjny

UWAGA. Jako doświadczenie w sprzedaży rozumiemy tylko i wyłącznie pracę w sprzedaży typu Call Center/B2B/D2D nastawione na sprzedaż usług/produktów, a nie szeroko rozumianą obsługę klientów czy sklepy stacjonarne.

Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.

Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

BEZPŁATNA WYCENA

Aby otrzymać bezpłatną wycenę, prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub kontakt telefoniczny.