Najczęściej zadawane pytania

Jak można sprawdzić naszą firmę?

Nazwa rejestrowa naszej firmy to Social Dreams. NIP: 9372730343, Jesteśmy legalnie działającą firmą zarejestrowaną w Polsce. Widniejemy w CEIDG.  Na każdą usługę wystawiamy fakturę.

Jakiej udzielamy gwarancji na nasze usługi?

Każda współpraca odbywa się w oparciu o jasne, czytelne warunki, które ustalamy z klientem przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań. Dzięki temu nie ma miejsca na błędy czy nieporozumienia. Wszystko jest dokładnie wyszczególnione w przygotowanym przez nas dokumencie, zawierającym zakres naszych usług, termin realizacji oraz wyszczególnione działania, które w ramach danej współpracy zobowiązujemy się wykonać.

Ile trwa przygotowanie do współpracy?

W zależności od zlecenia, najczęściej jesteśmy gotowi rozpocząć działania już w ciągu kilku dni od daty ustalenia szczegółów.

Dlaczego warto wybrać akurat naszą agencję?

Przede wszystkim posiadamy bardzo szeroki zakres usług. W przeciwieństwie do wielu agencji, które specjalizują się wyłącznie w jednej dziedzinie, my jesteśmy w stanie obsługiwać naszych klientów kompleksowo. Dzięki temu nasi klienci nie muszą już współpracować z kilkoma firmami naraz, ponieważ zajmujemy się wszystkim naraz, ułatwiając księgowość, komunikacje i wiele innych aspektów. Ponadto połączone ze sobą działania prowadzone przez jedną firmę finalnie przynoszą dużo lepsze rezultaty.

Jakiej usługi potrzebuje Twoja firma?

To pytanie zadaje sobie ponad połowa naszych klientów. Wszyscy dziś chcą poprawić swój marketing, pokazać się w sieci, zwiększyć sprzedaż... ale mało kto wie od czego zacząć. Nic dziwnego, ponieważ aby zdecydować co będzie najlepsze dla danej działalności wymagane jest duże doświadczenie i wiedza w zakresie marketingu internetowego. Bardzo chętnie dzielimy się naszą wiedzą i udzielamy informacji, odpowiadając na wszystkie pytania i doradzamy w każdej kwestii, a dzięki szerokiemu zakresowi usług zawsze jesteśmy w stanie zaproponować właściwe rozwiązania niezależnie od firmy, która się do nas zgłasza.

Jaki budżet jest konieczny, aby podjąć współpracę?

To bardzo indywidualna kwestia, ponieważ na cenę poszczególnych usług składa się bardzo wiele różnych czynników. Ze swojej strony zawsze staramy dopasować się najlepsze rozwiązania do możliwości finansowych danej firmy, a także budżetu reklamowego jaki jest przewidziany na realizację poszczególnych założeń. 

Na co mogę liczyć w ramach współpracy?

Oprócz realizacji wybranej usługi, dla naszych klientów zapewniamy pełne wsparcie podczas trwania współpracy a nawet po jej zakończeniu. Udzielamy odpowiedzi na wszystkie pytania, załatwiamy formalności, kompleksowo wyręczamy we wszystkim co konieczne, aby realizować dane założenia. Nasi klienci otrzymują też mnóstwo bonusów, takich jak zniżki na kolejne usługi czy program partnerski, dzięki któremu za polecanie nas do innych firm obniżamy koszty współpracy lub realizujemy część usług gratis. Oferujemy największy system benefitów dla naszych klientów spośród wszystkich agencji! Aby dowiedzieć się więcej o programie partnerskim przejdź do zakładki "Zniżki".

Jak zacząć?

Przejdź do zakładki zakres usług i dowiedz się więcej na temat interesujących Cię rozwiązań lub po prostu skontaktuj się z nami, a my pomożemy dobrać Ci najlepsze usługi w oparciu o Twoje cele i oczekiwania, a także opowiemy więcej o poszczególnych działaniach! Komunikacja to podstawa - odezwij się do nas!

doświadczenie, kreatywność, efekty.

Trzy powody, dla których warto podjąć współpracę:

Jasne i czytelne warunki współpracy

Dbamy o Twoje poczucie bezpieczeństwa w momencie podejmowania z nami współpracy. Określamy w jasny i przejrzysty sposób jak będzie wyglądać nasza współpraca przed jej rozpoczęciem.

1
Wsparcie 24/7 mailowo i telefonicznie

Dla naszych klientów jesteśmy do stałej dyspozycji, udzielając wymiernej pomocy w każdej kwestii. Zawsze udzielimy Ci darmowej porady i zaproponujemy konkretne rozwiązania.

2
Gwarancja uzyskania konkretnych efektów

Przed skorzystaniem z jakiejkolwiek z naszych usług udzielamy gwarancji uzyskania konkretnych rezultatów, dzięki czemu nie musisz się o nic martwić! Efekty, albo zwrot pieniędzy!

3

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Nie masz CV pod ręką? Zapisz link obecnej strony i wyślij swoje zgłoszenie później. Praca jak i rekrutacja jest w trybie zdalnym. 

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.

Wypełnij formularz rekrutacyjny

UWAGA. Jako doświadczenie w sprzedaży rozumiemy tylko i wyłącznie pracę w sprzedaży typu Call Center/B2B/D2D nastawione na sprzedaż usług/produktów, a nie szeroko rozumianą obsługę klientów czy sklepy stacjonarne.

Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.

Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

BEZPŁATNA WYCENA

Aby otrzymać bezpłatną wycenę, prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub kontakt telefoniczny.