Podsumowanie
Branża
Ubezpieczenia i kredyty
Firma oferująca ubezpieczenia zdrowotne, samochodowe, polisy na życie oraz kredyty dla Polaków w Niemczech.
Referencje otrzymane od klienta
Treść referencji - uzupełnić
Tomasz Biegaj
Właściciel Firmy
Case Studies
Branża
Nazwa branży
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Referencje otrzymane od klienta
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo."
John Doe
Designer
Case Studies
Szczegóły współpracy
- Usługa: Pełna obsługa marketingowa Online + Stworzenie strony internetowej wraz z jej pozycjonowaniem
- Branża: Ubezpieczenia, Kredyty, Finanse
- Cele: Zbudowanie wizerunku firmy w sieci, dotarcie do nowych klientów poprzez reklamę w sieci.
- Zastosowane rozwiązania: Przygotowanie oraz realizacja kampanii reklamowych na platformie Google, z uwzględnieniem remarketingu
- Czas współpracy: Październik 2020 – teraz (stała współpraca)
- Efekty: Codzienne generowanie nowych leadów sprzedażowych, stała poprawa pozycji strony w wyszukiwarce Google, bieżące budowanie wizerunku firmy w Social-Media i stałe zwiększanie sprzedaży usług
osiągane rezultaty
W liczbach
Rekord pozyskanych leadów sprzedażowych w ciągu doby
+
Liczba zrealizowanych kampanii reklamowych
%
Wzrost zasięgów i zaangażowania w social-mediach
-6
Pozycje w wyszukiwaniach Google pod wybranymi frazami
w kilku słowach
Opis współpracy
- Zwiększenie sprzedaży wybranych produktów w sklepie meblowym, uwzględniając także dosprzedaż poszczególnych przedmiotów z oferty dodatkowej
- Brak strategii marketingowej, niska świadomość marki w sieci z uwagi na brak korzystania z internetowych form marketingu w przeszłości
Zakres działań
- Krótka rozmowa w formie audytu, umożliwiająca nam lepsze poznanie firmy oraz oczekiwań naszego klienta
- Określenie obecnej sytuacji firmy pod kątem prowadzonego marketingu oraz wizerunku w sieci
- Przygotowanie strategii marketingowej, uwzględniającej wcześniej ustalone cele, które będziemy realizować
- Rozwiązanie problemów, które niekorzystnie wpływają na wizerunek i reklamę firmy
- Zastosowanie konkretnych rozwiązań, które wymiernie przekładają się na uzyskanie zamierzonych efektów
- Aktywna analiza i optymalizacja prowadzonych prac, aby uzyskiwać jak najlepsze możliwe efekty na każdej płaszczyźnie
- Podsumowanie współpracy i pełen raport wykonanych działań
???
Zastosowane rozwiązania
- Poprawa wizerunku sklepu i zbudowanie wartości oferowanych produktów w oczach klientów, poprzez poprawę opisów produktowych oraz grafik reklamowych. Określenie fraz kluczowych, które mogły być wyszukiwane przez osoby zainteresowane tego typu produktami, a następnie utworzenie rozbudowanej kampanii Google Ads, poprzez promowanie strony na górze wyszukiwań, a także umiejscowienie reklam na wielu stronach gdzie przebywają potencjalni klienci. Cała akcja promocyjna zawierała także zapis na newsletter, dzięki któremu można było dosprzedać dodatkowe produkty z oferty i zwiększyć generowane przez firme przychody.
???
Uzyskane efekty
- Zwiększenie ogólnej sprzedaży o 45%, oraz dosprzedaż produktów dodatkowych na poziomie 23%. Zbudowanie wartościowej bazy mailowej pod przyszłe akcje promocyjne oraz zwiększenie świadomości marki w sieci.
???
Podsumowanie
- Nawet w przypadku drogich produktów, skierowanych do konkretnych odbiorców, możemy znacznie zwiększyć sprzedaż poprzez umiejscowienie reklamy we właściwym miejscu, a także wykorzystując wyszukiwarkę Google, gdzie potencjalni klienci szukają produktów oferowanych przez daną firmę i wystarczy tylko w odpowiedni sposób trafić do nich z ofertą.