Jak prowadzić firmowe media społecznościowe?

Czym są firmowe media społecznościowe i jakie płyną korzyści z ich odpowiedniego prowadzenia?

Firmowe media społecznościowe stanowią bardzo ważny element wizerunku każdej marki, a także umożliwiają dotarcie z produktem lub usługą do dużej ilości osób, ponieważ Polacy spędzają średnio kilka godzin dziennie na przeglądaniu treści zamieszczanych w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy YouTube. Dlatego jeśli myślisz o skutecznej i relatywnie taniej reklamie, to Twoja firma powinna pomyśleć nie tylko o posiadaniu mediów społecznościowych, ale także o ich odpowiednim poprowadzeniu i promowaniu, ponieważ od tego zależy do jak dużej ilości osób uda się dotrzeć i w jaki sposób zareagują one na otrzymywane treści.

Ponieważ nie każda firma posiada jeszcze swoje media społecznościowe lub nie prowadzi ich w odpowiedni sposób, postanowiliśmy w jednym artykule wyjaśnić wszystkie kwestie w tym zakresie. Zacznijmy od tego dlaczego nie każda firma posiada jeszcze swoje media. W 90% przypadków wynika to tylko i wyłącznie z braku odpowiedniej wiedzy i świadomości płynących z tego korzyści. Dlatego postanowiliśmy napisać kilka słów o firmowych mediach społecznościowych, aby każdy mógł lepiej zrozumieć dlaczego odpowiednio rozwinięte i prowadzone social-media stanowią tak istotny element marketingu dla każdej firmy, niezależnie od branży czy rodzaju wykonywanej działalności.

10 korzyści z posiadania firmowych mediów społecznościowych

  • Poprawiają wizerunek firmy w sieci
  • Pomagają utrzymywać relacje z klientami oraz pozyskiwać nowych
  • Dają nowe, lepsze możliwości reklamowe i sprzedażowe
  • Pozwalają dotrzeć z produktem lub usługą do dużo większej ilości osób
  • Są największym skupiskiem ludzi w sieci, dzięki czemu jest to idealne miejsce na zaprezentowanie swojej firmy
  • Odpowiednio prowadzony profil firmowy na Instagramie lub Facebooku odwiedza tygodniowo ponad kilka tysięcy różnych osób!
  • Umożliwiają prowadzenie relatywnie tanich kampanii reklamowych
  • Umożliwiają płynną komunikację na linii marka-klient
  • Pozwalają wyróżnić się wśród konkurencji z tej samej branży
  • Dają możliwość łatwego znalezienia firmy w sieci

Jak prowadzić media społecznościowe?

  1. Publikuj wartościowe, oryginalne treści. Każda treść posta powinna być starannie przygotowana,
  2. Dbaj o stały rozwój profilu oraz interakcje z użytkownikami
  3. Systematycznie udzielaj się w miejscach, gdzie Twoja firma powinna być obecna
  4. Zwiększaj zasięgi publikowanych treści i pozyskuj nowych obserwujących na Twój profil firmowy na Facebooku lub Instagramie
  5. Zadbaj o aspekty wizualne – starannie przygotowane grafiki i profesjonalnie obrobione zdjęcia są ogromnym atutem każdego profilu
  6. Nie popełniaj błędów. To bardzo ważne, aby poprzez niewłaściwe działania nie zmniejszyć aktywności i zasięgów profilu firmowego. Algorytmy Facebooka i Instagrama wykrywają nienaturalne, sprzeczne z ich polityką działania.
  7. Korzystaj z dodatkowych narzędzi, takich jak planer do publikacji postów, narzędzia reklamowe czy aplikacje wspomagające prowadzenie profilów firmowych
  8. Dbaj o PR. Twój profil musi mieć pozytywne opinie oraz dużą ilość polubień i wyświetleń. Dzięki temu jest bardziej wiarygodny w oczach internautów
  9. Łącz działania na kilku platformach, aby uzyskać jak najlepsze efekty. Kieruj ruch z mediów na przykład na swoją stronę internetową lub bezpośrednio do siedziby firmy!
  10. Reklamuj się. Odpowiednio przygotowana reklama w mediach społecznościowych, które zostały uprzednio właściwie wypromowane, potrafi dotrzeć bardzo niskim kosztem do ogromnej ilości osób!

Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu i rozwoju swoich mediów społecznościowych?

Napisz do nas, a pomożemy Ci w każdej kwestii. Założymy Twoje media, wypromujemy, a także wyręczymy w ich odpowiednim prowadzeniu!

Sprawdź tutaj!

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Nie masz CV pod ręką? Zapisz link obecnej strony i wyślij swoje zgłoszenie później. Praca jak i rekrutacja jest w trybie zdalnym. 

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.

Wypełnij formularz rekrutacyjny

UWAGA. Jako doświadczenie w sprzedaży rozumiemy tylko i wyłącznie pracę w sprzedaży typu Call Center/B2B/D2D nastawione na sprzedaż usług/produktów, a nie szeroko rozumianą obsługę klientów czy sklepy stacjonarne.

Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wypełnij formularz rekrutacyjny

Pamiętaj, aby załączyć swoje portfolio. Portfolio jest wymagana w procesie rekrutacji. Możesz załączyć link lub plik.

Prosimy o dodanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

BEZPŁATNA WYCENA

Aby otrzymać bezpłatną wycenę, prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub kontakt telefoniczny.